افزایش 30 تا 300% فروش با ارائه ی چند راهکار دیجیتال مارکتینگ

فقط در یک جلسه

فرم رزرو مشاوره 

مشاور دیجیتال مارکتینگ حرفه ای چه کمکی در افزایش فروش شما می کند؟

چرا باید از مشاوره دیجیتال مارکتینگ کمک بگیریم؟

sales

مدتی هست که تبلیغات و فروش‌های ویژه مثل قبل جواب نمی‌دهند و با توجه به شرایط اقتصادی و گران شدن تبلیغات، افزایش فروش و کسب سود بسیار سخت و پر چالش شده؛ افزایش هزینه‌ها و کاهش سود تا جایی بوده که در بسیاری از موارد منجر به حذف کسب‌وکارها شده؛ و متأسفانه تعدادی زیادی از کسب‌وکارهای دیگر هم چراغ خاموش در این سرازیری قرار دارند.

در چند ماه گذشته، روش‌های تبلیغات، بازاریابی، فروش و پیگیری کسب وکارهای موفق و بزرگ خدماتی کشور را مورد بررسی قرار دادم تا ببینم مشکل کجاست. در جریان این بررسی اتفاق جالبی افتاد؛

تجربه صدها ساعت مشاوره طراحی سیستم‌های بازاریابی، تبلیغات، فروش و پیگیری ده‌ها کسب‌وکار خدماتی ازجمله کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی و سلامت، پزشکان و دندان‌پزشک‌ها، پت‌شاپ‌ها و دامپزشکان، وکلا و مشاورین، مدرسین، مهاجرت و گردشگری، معماری و پیمانکاری، بازرگانی، آموزشگاه، استارتاپ، بیمه، املاک در کنار بررسی‌های اخیر، من را واقعاً شوکه کرد؛ برای فردی مثل من که با اصول بازاریابی دیجیتال، تبلیغ نویسی و فرآیندسازی فروش و CRM آشناست درک قضیه ساده است؛ اما اگر بخواهم «فرایند افزایش فروش» را در یک عبارت تعریف کنم، باید بگویم:

advertise

«داشتن فرآیند سیستماتیک منسجم بازاریابی، تبلیغات، فروش و CRM که در قالب زنجیره‌ای از عملیات بازاریابی اختصاصی انجام می‌شود تا شخصی قانع شود که از ما خرید کند. نکته مهم در همۀ فرایند، حفظ و دسته‌بندی سوابق اشخاص و اقدام‌های انجام شده برای جذب آن‌ها در قالب یک مارکت اختصاصی کسب‌وکار است.»

علیرضا بهادری چه کسی است؟

علیرضا بهادری
کوچ و مدرس تخصصی بازاریابی آنلاین

افزایش فروش تخصص ماست ..!

نظرات مشتریان

ویدیوهای رضایت مشتری

بعد از مشاوره گرفتن از ما برای شما چه اتفاقی می افتد؟

افزایش 41 درصدی میزان تبدیل مشتری به خریدار 41%
افزایش 41 درصدی میزان تبدیل مشتری به خریدار
41%
افزایش 27 درصدی خرید مجدد خریداران 27%
افزایش 27 درصدی خرید مجدد خریداران
27%
کاهش 30 درصدی هزینه‌های تبلیغات در سال 30%
کاهش 30 درصدی هزینه‌های تبلیغات در سال
30%
کاهش 33 درصدی هزینه‌های احتمالی از دست دادن کارمندان فروش 33%
کاهش 33 درصدی هزینه‌های از دست دادن کارمندان فروش
33%
افزایش صد درصدی سرعت آنبردینگ کارمندان جدید فروش 100%
افزایش صد درصدی سرعت آنبردینگ کارمندان جدید فروش
100%
افزایش صد درصدی میزان تبدیل فروش از تبلیغات 100%
افزایش صد درصدی میزان تبدیل فروش از تبلیغات
100%
کاهش 50 درصدی هزینه جذب هر مشتری 50%
کاهش 50 درصدی هزینه جذب هر مشتری
50%
فزایش 36 درصدی سرعت پاسخگویی 36%
فزایش 36 درصدی سرعت پاسخگویی
36%
افزایش 43 درصدی همکاری و راندمان کاری کارمندان 43%
افزایش 43 درصدی همکاری و راندمان کاری کارمندان
43%
افزایش 50 درصدی دقت گزارش‌ها 50%
افزایش 50 درصدی دقت گزارش‌ها
50%
افزایش 50 درصدی دقت گزارش‌ها 50%
صرفه‌جویی 13 ساعتی در هفته به ازای هر کارمند فروش
81%
صرفه‌جویی 13 ساعتی در هفته به ازای هر کارمند فروش

همین حالا رزرو کنید تا علاوه بر جلسه هدایای زیر را هم دریافت کنید

فرم درخواست تماس و مشاوره

درزمینه:

سوالات متداول

برای مشخص شدن برنامه و استراتژی کسب و کارتان، ارزیابی اولیه به‌صورت رایگان انجام خواهد شد. در این مشاوره به مباحث کلی و نوع تصمیم‌گیری برای شروع مسیر فعالیت‌ها پرداخته می‌شود.

در طول مسیر کلی طراحی سایت و اقدامات بعدی مربوط به امور وب سایت، مشاور دیجیتال مارکتینگ همراه شما خواهد بود تا تصمیم ها را اصولی تر گرفته و مسیر موفقیت را کوتاه تر طی نمایید.

یک مشاور توانمند در حوزه دیجیتال مارکتینگ توانایی ارائه مشاوره از صفر تا صد برنامه‌های مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی شمارا خواهد داشت، درواقع مشاوره دیجیتال مارکتینگ به‌عنوان مشاور در حوزه تبلیغات اینترنتی نیز فعالت می‌کند.

شما نسبت به خدمات موردنیاز سازمان خود اقدام به انتخاب برنامه مشاوره خود خواهید نمود، اما با توجه به نتایج جلسات گذشته و مهارت و شناخت پلن های بازاریابی توسط مشاوران مرکز دیجیتال مارکتینگ ایران، تعداد اندکی جلسه مشاوره در ماه کافی و کاملاً مفید خواهد بود.

برای راهنمایی در انتخاب خدمات و پکیج های مشاوره از طریق تماس یا واتساپ با شماره‌های موجود در صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید

ببینید آیا این ۶ مورد برای کسب‌وکار شما هم صدق می‌کند...!

Make Offer

برای همه افراد و سلیقه‌ها، محصول و خدماتمان را به یک حالت طراحی و پرزنت می‌کنیم! محصول و خدماتمان را به پیشنهادی رد نشدنی برای سگمنت‌های مختلف بازار هدف تبدیل نمی‌کنیم. درصورتی‌که در فرایند افزایش فروش موفق، محصول و خدمات را به چند پیشنهاد اختصاصی متناسب با چالش اصلی مشتریان، تبدیل می‌کنند که در نرخ تبدیل، برند سازی و ایجاد مزیت رقابتی نسبت به رقبا و درنهایت افزایش فروش و سود بسیار نتیجه‌بخش است.

Performance Marketing

تبلیغات انجام می‌دهیم اما بدون بازاریابی بازخوردی (performance marketing). درواقع تبلیغات بدون داشتن فرآیند بازاریابی بازخوردی مثل این می‌ماند که ما در وب‌سایت، پیچ اینستاگرام یا سایر رسانه‌ها تبلیغات کنیم و بعد منتظر مشتری بنشینیم تا بیاید و فروش انجام شود. در این روش سنتی، نرخ جذب پایینی داریم و هزینه جذب مشتری در هر بخش تبلیغاتی بالاست؛ درواقع نرخ مثبت و قابل قبول بازگشت سرمایه در تبلیغات به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود، اما در فرایند افزایش فروش پیشنهادی ما، تبلیغات همراه با بازاریابی بازخوردی انجام می‌شود تا نرخ جذب و فروش اولیه از تبلیغات تا چند برابر افزایش یابد.

بازاریابی بازخوردی در تبلیغات وب‌سایت

پرفورمنس مارکتر همۀ روش‌ها، صفحات، کلیدواژه‌ها متناسب با کسب‌وکار شما را جمع‌آوری و باجت تبلیغاتی را با توجه به استراتژی تقسیم می‌کند. در ادامه و با گزارش‌های روزانه، کمپین‌های تبلیغاتی را از طریق سایت بهینه‌سازی می‌کند.

بازاریابی بازخوردی در تبلیغات اینستاگرام

پرفورمنس مارکتر کمپینی سه بخشی برای ایجاد نیاز در مشتری و فروش محصول شما طراحی می‌کند و سناریوهای محتواهای پست قبل، حین و بعد تبلیغات را مشخص می‌کند و استوری‌برد استوری‌های شما و سناریوهای ارتباط با مشتری را در دایرکت مشخص می‌کند و سپس در پیچ‌های تبلیغاتی مرتبط باجت تبلیغات شما را مدیریت می‌کند.

lead Marketing

فروش خوبی غیر از مناسبت‌ها و فروش ویژه نداریم و مشتریان عادت کرده‌اند در فروش‌های ویژه خرید کنند. در فرایند افزایش فروش، قلاب‌هایی برای جداسازی و شناسایی مشتریان احتمالی طراحی می‌شود و سپس از طریق مسیرهای خرید (customer journey) اختصاصی مانند پیامک، واتسآپ یا… به‌صورت اتوماتیک برای مشتری ارسال می‌گردد و فرایند ترغیب به خرید پیگیری می‌شود.

Rebound Marketing & Customer Club

اغلب تعداد زیادی از مشتریان بیش از یک‌بار از ما خرید می‌کنند یا ممکن است به‌واسطه این‌که خدمات ما ذاتاً به تکرار و تمدید نیاز دارد تکرار خرید به کرات اتفاق بیفتد؛ ولی ما هیچ استراتژی برای ایجاد یا استفاده از این موقعیت طلایی در کسب و کارمان نداریم. درواقع خود مشتری اقدام‌کننده است و عملاً ما کاره‌ای نیستیم. برای درک اهمیت این تکرار خرید باید توجه کنیم که اگر مشتریان قبلی، 5 درصد بیشتر خرید کنند، 25 تا 80 درصد سود خالص کسب و کارمان افزایش پیدا می‌کند؛ چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ زیرا به‌شدت هزینه‌های تبلیغات و جذب مشتری کاهش می‌یابد.

CRM strategy & software

حتی اگر پاسخ یکی از سؤالات زیر منفی باشد نشان می‌دهد که درواقع شما استراتژی و شیوه استفاده درستی از نرم‌افزار CRM ندارید؛

Create a sales team

تیم فروش فعلی هیچ فرآیند هدفمندی برای فروش و پیگیری ندارد؛ اما در فرآیند افزایش فروش، همۀ اعضای تیم فروش الگوریتمی برای پرزنت و UPSELIING، اسکریپت مشخص و واحدی برای مکالمات پرتکرار آموزشی جهت ارتباط مؤثر با مشتری و گزارش کار و شاخص کلیدی عملکردی برای سنجش دارند که نتایج زیر را در پی خواهد داشت:

10 دقیقه مشاوره و ارزیابی رایگان مهمان ما باشید